9 grudnia 2019

Święto Światła. / Fête des lumière.

Witajcie. Zapraszam Was na kolejną odsłonę Święta Światła, które przypada tradycyjnie ósmego gudnia, ale aż przez cztery wieczory miasto wkłada odświętne szaty. TUTAJ i TUTAJ znajdziecie poprzednie posty. 
W tym roku iluminacje były wyjątkowo piękne. Nie udało mi się wszystkiego zobaczyć pomimo dwóch wieczorów spędzonych na spacerowaniu po mieście. Choć prawie wszystko skupia się w centrum trzeba byłoby poświęcić przynajmniej trzy wieczory by niczego nie pominąć, ale po dwóch intensywnych eskapadach nie miałam zwyczajnie siły na kolejną. 
Jeśli macie ochotę obejrzeć profesjonalne zdjęcia i filmy z tego wydarzenia, a było ponad 30 instalacji, wpiszcie Fête des lumière Lyon 2019. Jest na co popatrzeć!  
Mam dla Was zdjęcia tylko z dwóch miejsc, aby narobić Wam apetytu. Może wybierzecie się do Lionu w przyszłym roku na Swięto Swiatła?
Miłej zabawy!

Bonjour, je vous invite aujourd'hui au Fête des  Lumière. Si vous voulais regarder de photos de fête precedents cliquez ICI et ICI.
Cette année, les illuminations étaient d'une beauté exceptionnelle. Je ne pouvais pas tout voir malgré les deux soirées passées à me promener dans la ville. Bien que presque tout soit concentré dans le centre-ville, il faudrait passer au moins trois soirées pour voir plus que 30 instalations, mais après deux promenades intenses  je n'avais plus de force pour une autre.
Je vais vous montrer quelques photos de Cathédrale St.Jean et gare St.Paul. 
Amusez-vous bien! 



Genesis Saint-Jean
















Dworzec St.Paul /Gare St.Paul






DZIĘKUJĘ ZA WSPÓLNY SPACER. MAM NADZIEJĘ, ŻE JESTEŚCIE GOTOWI NA PRZYJAZD DO LIONU W PRZYSZŁYM ROKU!

MERCI D'AVOIR MARCHÉ  AVEC MOI!
À BINTÔT 

12 komentarzy:

  1. Chętnie zobaczyłabym to na żywo <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezwykłe 💖 ale w realu, to musi być cudnie 😀
    Obejrzałam zdjęcia z przyjemnością, dziękuję 🤗
    Serdeczności zostawiam na miły dzień 🏵️🙋

    OdpowiedzUsuń
  3. wow u Was to naprawdę z pompą zrobione!

    OdpowiedzUsuń
  4. Łał...Bajkowo...Dziękuje za cudowny spacerek...Pozdrawiam gorąco....

    OdpowiedzUsuń
  5. Oszałamiająco to wygląda!Coś podobnego odbywa się w Toruniu, ale jeszcze nie udało mi się dotrzeć. Gotowa już na świąteczną Maltę? Ciekawa jestem, jak tam obchodzą ten czas. Pozdrowienia dla Biny. Szczęścia, nie tylko w ten świąteczny czas, ale na cały rok.

    OdpowiedzUsuń
  6. może jakieś potrawy świąteczne nam przygotujesz?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś pieknego! Oglądane na żywo z pewnością robi niesamowite wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  8. U nas w Toruniu też się coś takiego odbywa ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o tym, ale nie miałam okazji oglądać. ;)

      Usuń
  9. Mam dokładnie to samo co roku w Łodzi. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swietnie! Zastanawiałam się nieraz co dzieje się z tymi pokazami poza czterema wieczorami w Lionie :)

      Usuń