24 grudnia 2014

Potworne Swięta

Podobnie jak rok temu wybrałam się obejrzeć ruchome wystawy Galerie Lafayette. I znów niespodziewanie wyszło słońce, dzięki czemu spacer miałam bardzo udany, czego nie da się powiedzieć o zdjęciach.
 Tym razem mamy Monster Noel królują zatem upiorne maleństwa. Jedne rozpakowują prezenty, inne chowają się w kapeluszach, jeszcze inne dają występ kręcąc się w okazałych bombkach. Są tu też choinki zrobione z pluszaków, które złośliwy fioletowy potwór przewraca by następnie je na nowo stawiać. Dorosłe potwory popijają szampana i tańczą. Na ulicę spływa feria barw i głośna muzyka. Nie tylko dzieci się cieszą.
Wchodzę do zatłoczonej Galerii by nacieszyć oczy widokiem tego, co mnie zachwyca za każdym razem, czyli jej wnętrza. Pod przepiękną, szklaną kopułą podwieszona jest ogromna, kolorowa choinka. Odurza mnie zapach perfum, mrużę oczy od blasku bijącego z wyeksponowanej niczym najdroższe skarby biżuterii. Gwar, tłum, czar pryska. Nadeszły Święta!
Życzę Wam magicznych Świąt!





















6 komentarzy:

  1. wnętrze imponuje architektonicznie, ale wystawa to już sen wariata:)

    OdpowiedzUsuń
  2. pamiętam, jak rok temu razem podziwiałyśmy tę wystawę, bardzo mi się podobało :) super,że mogę zobaczyć zdjęcia z tegorocznej! :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale tu kolorowo! Ciekawa wystawa, super. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale stworki!;) Niektóre miejsca mają swój urok i niezapomnianą atmosferę. Fajnie że takie istnieją i mogą stać się naszymi ulubionymi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! Takich kolorów, takich spacerów... czyli odrobinę magii na co dzień życzę :)

    OdpowiedzUsuń